View Single Post
Sitat av flexd Vis innlegg
Hvorfor ikke HIOA? Er selv student der nå og miljøet på data/ingeniør er _fantastisk_.

Jeg har kompiser som går på Høgskolen I Østfold som syntes det er et møkkahøl, og NITH er rett og slett ikke verdt pengene som moret sier, det er ikke så jævla mange workshops at det gjør noe.

Vi har besøk av bedrifter o.l selv, bla. Accenture, Bekk, Mnemonic, Experis osv.

I tillegg til dette finnes det masse sosiale ting, bla. egen bar, quiz hver onsdag i nærheten, konserter osv.

Jeg vurderte UiO da jeg skulle søke men siden jeg manglet matte endte jeg på HIOA etter å ha gått forkurs på NITH :-)

Mye bedre miljø her enn på NITH ihvertfall.
Vis hele sitatet...

Nå er heller ikke dere fra forkurs-studiet noe særlig aktiv i studentsamfunnet, uansett hvor mye vi har inkludert dere . Hvis vi skal se på miljøet du nevner vs NITH:

NITH har bar (#fuBar) med scene for konserter (helt ny), billig drikke, konserter, workshops (joda - vi har det) innen spillutvikling, programmering m.m., bedriftskvelder med Accenture, Bekk, Microsoft, Avanade, EVRY, Posten, Experis (som har et eget mentorprogram for NITH), osv. osv..