View Single Post
Det er jo ikke nødvendighvis slik at om man røyker flere ganger i uken må dette være negativt. Såklart om det kommer i veien for hva du skal osv er det jo et problem som absolutt bør gjøres noe med. Om du røyker fordi du syntes det gir deg en bra feeling og det ikke ødelegger noe for deg så ser jeg ikke problemet. Jeg røyker gjerne i ukedagene, men da gjerne etter dagen min er ferdig og jeg vet jeg ikke skal noe særlig, fordi det er slik jeg liker det best. Jeg kan fint fungere om jeg har røyket litt og gjøre mine daglige mål, men foretrekker å ha ting ferdig om jeg skal røyke, det er noe jeg nyter, ikke noe jeg må ha. Om jeg ikke har noe jeg skulle gjort så syntes jeg det er deilig og bare slappe av med en liten en. Det er ikke fordi jeg bare må ruse meg, det er samme som noen glass vin på den måten at jeg liker å røyke og slappe av, jeg får mer ut av det. Jeg vil ikke nødvendighvis bli helt balle heller, jeg bare liker å være i den settingen hvor tankene flyr litt mer og ting er mer (mangel på bedre ord) spennende og interessant. For meg er det ikke å drive å ruse meg. Det er bare noe jeg gjør fordi jeg liker det og når det ikke går negativt ut over meg eller mitt så har jeg ikke noe problem med det.

Folk som er så kraftig imot marijuana overreagerer veldig føler jeg, det er ikke så big deal å røyke litt av en plante, og jeg tror det er skepsis og alt det negative som den eldre garde har sagt og sier som påvirker mer enn noe annet. Det er ganske mange mennesker i verden som røyker, det er ikke sånn at mentalsykehusene er fulle av folk som har røyket marijuana eller gater fulle av paranoide, gale mennesker, fordi de har tatt seg en J.

Det som er litt frustrerende er at fordi det er atferdsendrene så er det stempla som et rusmidel og du er stemplet misbruker. Selvom jeg røyker ganske ofte så tror de færreste det, det er ikke noe problem å være et oppegående og normalt individ uten mer komplikasjoner selvom man røyker ofte. Ta med en klype salt; men det er ikke noe problem før du gjør det til det selv. Jeg virker sikkert litt hippi sliker jeg skriver nå, men det er så sorthvit hvordan noen folk ser på dette. Mener selv det er ganske individuelt om det blir et problem eller ikke
Sist endret av iSatan; 19. juni 2013 kl. 19:05.