View Single Post
Sitat av Defman Vis innlegg
Hvor mange er det som blander hasj med tobakk her inne i stedet for dabbing? Ingen som bruker tobakk i statene for eksempel, der er det "kun" dabbing, og ikke like mye snakk om avhengighet som i Europa..

Jeg har alltid ment at grunnen til at folk (jeg også noen ganger) føler seg avhengig av hasjen er jo selvsagt at de blander med tobakk, som er veldig avhengighetsskapende i forhold til hasj..

Personlig de gangene jeg har gått uten fyrings, så får jeg lyst til å røyke, det er ikke rusen jeg vil ha da.. Bare det å røyke.. Jeg har også røyket sigaretter tidligere, og det er den samme trangen til å røyke jeg får når det er gått noen dager eller uker uten..

Just my two cents
Vis hele sitatet...
Blir litt det samme som folk som trykker tyggis opp under leppa når de har sluttet å snuse, jeg gjorde det selv. Det er en vanesak.

men on topic:

Jeg handler som oftest type 15-20 gram om gangen, så har jeg det en liten stund, så tar jeg gjerne en pause på en mnd eller 2.

Prøver å beholde litt av kosen ved å ikke la det bli for ofte.

Forresten, det er ikke hasj som blir brukt til dabbing, det er BHO(Butane Honey Oil), kan røykes i oljeform, men mange bruker å prosessere det videre til en slags voks eller en fastere form som ligner på hasj, men er MYE mer potent.

Ved cold turkey slutting merker jeg de vanligste symptomene, sliter med å sove, svetter mer, osv.