View Single Post
True phreak.
Sitat av majornil Vis innlegg
Jeg har brukt adderall xr (extended release, varer 12 timer) en del, og føler at jeg fungerer PERFEKT på det. Lekser er ingen problem i det hele tatt. Er like fokusert på lekser som jeg pleier å være på dataspill, og dette kan vare i opptil 15 timer, kun avbrutt av middag og toalettbesøk. Jeg har det til og med gøy når jeg gjør lekser(!) Andre ting generelt funker så ekstremt mye bedre på adderall. Organsiering, rydding, planlegging, bilkjøring, venting, følge med i skoletimer etc. går så ufattelig lett på adderall. Og å være trøtt er fysisk umulig på dette her. Det jeg pleide å gjøre på skoledager, var å sette alarmen på en halvtime før i tillegg til når jeg egentlig måtte stå opp. Da første alarmen gikk, tok jeg bare en adderall, og sovnet igjen. Når andre alarm gikk en halvtime etterpå, føltes det som om jeg allerede var våken. Jeg mener adderall er en god erstatning for limitless pillen.
Vis hele sitatet...
Får du det skrevet ut i Norge? Jeg reagerer ikke så bra på Ritalin har jeg funnet ut av, så jeg kunne tenkt meg å prøve noe annet.