View Single Post
keeg2k5's Avatar
Trådstarter
59
Sitat av r0bin Vis innlegg
Spiller i silver med Protoss.

Protoss fordi jeg føler de krever minst micro og er ganske lett å teche.

Iogmed jeg er i Silver så er hverken jeg eller motstanderen så veldig gode, så jeg prøver som regel på 4gate. Funker som regel.
Hvis det drar seg ut i late game, så er skytoss veldig kjekt. Voidray er såpass en så allsidig unit at har du mange av dem så pleier man å vinne i Silver.

Sliter igrunn mest med FFE, fordi jeg er ræva til å bygge wall mot zerg. Timingen min er såpass dårlig at det er nok lings på banen før wallen er ferdig og alle probsa dør.

Kunne tenkt meg å bytta til zerg, men som sagt, jeg suger på micro. Jeg får aldri til gode injects så jeg ender alltid opp med masse minerals uten nok larva.
Vis hele sitatet...
Enig med deg om at protoss ikke er så avhengig av micro, ikke i lategame ihvertfall. Deathball inc... Verste jeg vet når jeg er Terran er lategame vs protoss. Storms, archons og coloss! blæ!

Sitat av $ilke$atan Vis innlegg
Er i diamond. Stort sett, alt etter dagsform. Har spillt sc i 15 år snart,spiller kun som random.Så jeg er veldig allsidig.Morsomste taktikken må vel være å rushe fort som overhodet mulig egentlig.
Vis hele sitatet...
Rush er artig, men jeg går på en måte all-in med rushene mine. Ser mye på streams og cups, siste med Flash vs LIfe i finaler var syk!

Eneste jeg sliter med etter rush er hvis de holder tilbake og jeg failer, klarer jeg ikke macroe bra nok til å stoppe countern som kommer etter... :/