View Single Post
Jeg ramla over Bitcoin for å prøve ut "plata-TOR-web'en" men glemte de 2 bitcoinene på konto helt til de dukket opp i media et drøyt halvår senere,
gjett om jeg ble glad :-) ca 20$ -> 115$ ganger 2 gjør godt når man er blakk...

Men, om jeg trodde det var pes å kjøpt BTC fra godstolen i Oslo, så burde jeg visst det bare var forløperen til å få reelle kroner i hånda / konto, selv om
jeg bruker MtGox, som har brorparten av trading volumet i BTC (hele konseptet virker stadig alt for "jalla" til at jeg har brukt noe tid og krefter på mer enn basic understanding, men som utvikler og samfunnsborger ville jeg skrapet prosjektet og skapt en mer solid valuta. Ikke dekket av statsbanker, men at prosjektet får den kvaliteten Open Source bevegelsen kan produsere).

Beklager rant, avslutter med at jeg ga opp å få pengene utbetalt fra MtGox og re-investerte i nye BTC som i skrivende stund er (bør...må...skal!) på vei til localbitcoins.com, tror ikke den siden opererte da jeg forsøkte å handle BTC for første gang, men håper det skal være mulig å få kontanter for markedspris i Oslo, enkelt og greit.

Da vil dette ha vært en solskinnshistorie, men innen alle 6 leddene eller hva det er bekrefter at min 2.1BTC formue er ute av MtGox (jeez, for et navn...) og i min wallet regner jeg ikke med å ha fått annet enn disse ordene som fortjeneste :-)

Altså, vet du ingenting om Bitcoin, men har tilgang på masse NOK, som de fleste nordmenn, så lukk fanen og lån ut pengene gjennom kiva.org eller daytrade på børsen, ingen vet hva morgendagen (eller de neste 5 minuttene) bringer vedr. BTC, dessverre...