View Single Post
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
mest fordi det er sosialt akseptert. drakk før, men har ikke drukket noe mer enn det å ta ett par øl på en god stund (utenom 18års dagen min, men det var bare fordi jeg kunne). Jeg liker rusen, men effekter som oppkast, mindre heminger og en jævlig kåthet gjør at jeg heller putter i meg andre ting.

liker bedre å gå en tur i skogen og telte, kansje droppe en lapp syre eller røyke en spliff eller to og nyte utsikten, da det definitivt er mer koseligere enn å sitte på hjemmefest og snøvle som en annen tulling mens kompisen min er på dass og puler og spyr om hverandre.

jeg sier ikke at jeg ikke drikke, jeg sier simpelthen at når jeg gjør det, er det fordi det passer seg, og jeg vil bare miste all kontroll for å feire feire, 18års dag, eller lignende. skammer meg egentlig over norsk alkoholkultur da det virker logisk for de fleste at det å forgifte kroppen med alkohol til det punktet hvor du ikke aner hva eller hvorfor du gjør ting er mer akseptabelt enn å troppe opp på fest, ta seg en øl og si "neitakk" hvis noen tilbyr deg mer drikke.

men drikking er gøy til tider, bare ikke hver helg, til du blacker.