View Single Post
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Vet ikke akkurat hvor morsom denne er, men veldig klassisk DayZ hvor spillet hater deg-historie.

Hadde akkurat startet et nytt liv sammen med en venn av meg, vi LANet hjemme hos meg i sommerferien.
Etter kanskje en time med leting i små hus og jeger-hytte-greier fant vi et helicopter crash site. Vi hadde begge dårlige rifler, men vi fikk drept zombiene som løp rundt. Ved helikopteret fant vi hver får AS VAL + en sniper og en annen god rifle + masse ammo og mat.
Etter å ha lootet helikopteret løp vi inn i skogen og fortsatte å loote jegerhyttene. Da hørte vi skudd og gikk begge i dekning. Vennen min var oppi jegerhytta akkurat da, så han måtte bare ligge der til vi var safe.
Det ble kanskje avfyrt 5-6 skudd med sniperrifle mot oss før vennen min ble truffet og drept, og da bestemte jeg meg for å løpe inn i skogen et lite stykke for å vente på at han respawnet og kom seg til området, kanskje vi var heldige og sniperen kom for å loote han.
Gjemte meg under en busk og trykket crouch ved et uhell og døde. (jævla busk-bug)
Classic.