View Single Post
Sitat av heartslava Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor dette aldri skjer meg eller kompisene mine. Tror jeg bare har en attitude når jeg først har tatt noen øl og er i byen. Sånn at attituden sier nok, ingen som vil fucke med deg. Jeg går ikke rundt å breier meg og er gæren. Jeg bare har et fast uttrykk og går på. Nå vet jeg virkelig ikke hvordan jeg hadde reagert selv. Er ikke noe glad i å slåss og når det er to stykker i tillegg er det annerledes.

Det jeg gjør er som nevnt over ha litt attitude som ses fra utsiden, bruker gjerne en gammel telefon istedet for ny smarttelefon (ikke fordi jeg er redd for å bli stjålet fra, men fordi jeg håndterer slike ting litt "lett" i beruset tilstand)

Pleier som regel å være en gjeng som både drar til og fra byen. (havner ofte opp alene men håndterer dette best egentlig, flink til å snakke for meg når jeg drikker og har ordnet omtrent tre taxiturer gratis hjem) og syntes det er gøy å oppleve folk i Oslo!

Pleier å ha en huskeregel på hva jeg har med og sjekker dette jevnlig. Altså hvis jeg har med meg nøkler, mobil, kortholder.. Så memorerer jeg forbokstavene før jeg drar ut og sjekker før jeg drar hjem osv..

Ikke drikke for mye; dette var tydeligvis ikke ditt tilfelle, jeg vil tro du bare var uheldig og politiet får dessverre neppe gjort mye med dette.

Kjipt mann, neste gang ta med deg en gammel nokia eller lignende på byen. Ha lite kontanter osv.

heartslava.
Vis hele sitatet...
Jesus..

Du har en attitude som sier ikke fuck med meg? LOOOOOOOOOOOOOOL.

Grunnen til at du ikke har blitt rana har INGENTING med det du tror er attitude å gjøre. Det er jo fordi du som regel er en gjeng som drar til og fra byen og du går evt ikke i feil områder.

http://www.youtube.com/watch?feature...Y51IOfc#t=114s
Sist endret av Freakaholic; 25. februar 2013 kl. 02:09.