View Single Post
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Stadig vekk dukker disse trådene opp og man får alltid de samme svarene. Hvorfor kan ikke folk heller gå direkte til imdb.com og få vite hva titusenvis av seere synes om serier i stedet for å få 10 svar fra random fjortiser?

Et annet alternativ er å søke her på forumet så får du opp en rekke tråder med nøyaktig samme emne og du kan også søke på Google.com etter lignende serier.
Vis hele sitatet...
En ting er hvis det dukker opp en tråd som bygger seg stor en gang per dag, men når det dukker opp 2-3 stk i halvåret ser jeg ikke problemet. Serier utvikler seg, og det kommer nye serier som mest sannsynlig ikke er nevnt i gamle tråder.

Serier er ikke et statiskt program som aldri forandrer seg, men dynamisk som gjør at det krever oppdaterte lister

- For alt du vet, er det mulig at TS også har sett de som er nevnt i gamle tråder, og er på jakt etter andre serier.
Det er også mulig at det er en person som har 5 syke forslag til serier som kommenterer i denne, men som ikke har lagt merke til trådene som ble laget for 5-6 måneder siden.

Og bare fjortiser er vel litt å ta i, når (ikke skyt meg om jeg tar feil) gjennomsnittsalderen på freak ligger på rundt 18-20 år.