View Single Post
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hvis vi har sett den samme så husker jeg godt at han mente at han hadde fått mye angst og psykiske problemer i ettertid grunnet opplevelsen. Men det er ikke så merkverdig når man ikke er forberedt på noe sånt heller. Han sa selv at det i begynnelsen var litt morsomt i en eller annen grad, inntil det ble for voldsomt for ham. Det de ga ham mener jeg var valium i ukjente doseringer, i et totalt mørkt rom. Kan helt og holdent forstå at det kan gå kraftig inn på psyken om man ikke aner hva som skjer, er forberedt eller har noen eventuell erfaring fra før. Man pleier som regel ikke begynne med å hoppe fra den høyeste meteren i badehallen om man aldri har prøvd å stupe før, hvis du forstår hva jeg mener. Dette var jo også antagelig "mannen i gata" eller "Ola Nordmann", som jeg liker å kalle det. Å bli påtvunget noe slikt, som man absolutt ikke kan frigi seg fra må være traumatisk en en eller annen grad.
Vis hele sitatet...
Ser ut som du har rett. Mente å huske at han ikke ble nevneverdig påvirket i ettertid, men google bevist meg feil.

On the show "Drugs Inc." on National Geographic, they are talking about LSD and they interviewed a cop who accidently took the equivalent to 1000 doses of LSD and how he is forever mentally impaired and he can't sleep at night.

He goes on to say how he knows people who have taken LSD and they are never the same. "Every time you take LSD it's like playing Russian Roulette."

Fucking bullshit yo wtf is this.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Screwdriver; 13. desember 2012 kl. 00:22.