View Single Post
Sitat av DrOslove Vis innlegg
Har eksperimentert med enorme doser av både stoffer i 2c-familien samt Lsd.
Videre vil jeg legge til at mye av det også var livsfarlig, men gjør det av den grunn ikke til noe jeg ikke gjør nettop bare p.g.a det at det er livsfarlig.
Mye av kåtheten rundt dette stoffet ligger vel i at jeg trenger og "oppleve" noe nytt som jeg tror kanskje nettop dette stoffet vil gi meg - Jeg personlig mener at alle stoffer kan brukes på en forsvarlig måte - så sant det ikke er direkte farlig uansett hvilken måte man ser det på.
Skopolamin brukes ved sjøsyke og kan ha sine hensikter - Psykonautiske egenskaper er det jeg lurer på om det kan gi, eller om det kan gi meg noe positivt.

Skjønner selvsagt at det er risikoer forbundet med stoffet som kan gi effekter jeg kanskje ikke i utgangspunktet ønsket.
Vis hele sitatet...
HAr personlig aldri lest eller hørt om en oppbyggelig Datura opplevelse. Trippen preges av ekte hallusinasjoner/delerium hvor "skrekkfilm" og mørke demoniske krefter er normen.

Datura er forøvrig ikke noe psykedelika. Mere ett delerium.

I motsetning til badtripps på vanlige former for psykedelika, hvor brukeren etter en tid mener at han kan ha fått noe ut av opplevelsen - har jeg til gode å høre om det samme hva anngår datura. Gjengangeren er ødelagt syn (permanent eller i uker/måneder etter opplevelsen), ett sammensurium av en deliriske skrekkopplevelse - og ellers en følelse av å sitte igjen med ca nada hva anngår oppbyggelige livsforandrende opplevelser.

Det ryktes at Sadhuene i India ved enkelte anledninger røyker scopalamin-holdige planter for å dra gjennom helvette og tilbake. Mere for å vise sin sinnslikevekt i møte med helvette enn noe annet.. Om stoffet skulle ha en flik av oppbyggelig karakter - så tenker jeg det må ligge her.

Du høres for meg ut som et klassisk darwin-eksempel. Jeg skjønner du har dragning mot helseskadelige skrekkoppleveler.. Lykke til. Jeg håper du ikke ødelegger helsa di..