View Single Post
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Tror heller du bare skal stikke på raveparty jeg... Det er vel ca. sånn, bare med div. elektronisk musikk og litt pilleknasking i tillegg, alt avhengig av miljø, men det finnes nokså snille miljøer samtidig som det finnes ganske harde, her i Norge.

Du finner grupper på facebook i alle former og farger... Finner du et litt mer åpent arrangement er det bare å joine de samme folkene når de gjømmer seg litt mer under teppet. Er ikke alltid ravehoder gidder å dra ut i skogen, så av og til må festene være innendørs på "lovlige" steder også, men det finnes både skogsfester og fester i bunkere og lagerbygninger i nesten hver eneste større by i Norge, og en del blir også arrangert på privat grunn, i villaer, store hus utenfor byen, osv. Jeg vet ihvertfall om Bergen, Stavanger, Trondheim, Oslo og Haugesund...

Enjoy...

Tillegg: En av grunnene til at jeg anbefaler å sjekke ut noen andres arrangementer er fordi jeg vet hvilket helvete det kan å være med å lage et, få nok folk, penger, promotering osv. Greit å søke inspirasjon først :>
Vis hele sitatet...
Jeg beklager hvis jeg spør dumt, men for en som aldri har vært på rave i det hele tatt før, og kjenner få som har: Hvordan finner man rave parties?