View Single Post
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hei freaks.

Kom plutselig på en film jeg så for mange år siden.
Skuespillere er jeg ikke 100% sikker på, men tror det var en ganske kjent skuespiller.

Handling: Tror de hadde en slags "by" på en annen planet. Tror det var mars, men er ikke helt sikker. Det var masse skyting og hovedpersonen skulle flykte fra noen folk her.

Helt på slutten husker jeg at skurken ble sugd ut av vinduet i denne byen som da leder rett ut til planeten og der er det ingen oksygen så hodet hans eksploderer.

Er det noen her som husker hva den heter? Veit det ikke er så mye å gå etter, men det er det eneste jeg husker.



Film nr 2:
I begynnelsen så er hovedpersonen en helikopterpilot og kjører turister opp til fjellet på vinteren. En dag så blir de skutt og hovedpersonen blir "drept".

Etter en stund kommer han til live igjen og oppdager at han har blitt klonet. Klonen er sammen med familien hans og alt det der. Igjennom hele filmen så skal hovedperonen finne ut hvem som klonet han osv.

Jeg tror det var Arnold schwarzenegger som var hovedpersonen, men nei, det er ikke the 6th day filmen jeg tenker på.
Dette er en ganske gammel film jeg hadde på VHS for mange år siden.
Vis hele sitatet...
Film 1 er hvertfall Total Recall med Arnold. Dette er altså den første filmen ikke remaken som kom ut tidligere i år.