View Single Post
uansett om en person røyker hver dag, 4 ganger i uken, 2 ganger i uken eller 1 gang i uken/måneden, gjør ikke en person til en misbruker. jeg er diagnotisert med Bekhterevs sykdom. noe som gir meg alvorlige smerter i både nakke å rygg.
hvis du har noe peiling så er faktisk Cannabis noe av det beste smertestillende som er å skaffe. å istedet for å bli avhengig av paralgin forte, pinex forte.. you name it. alt av reseptbelagte medisiner som inneholder morfin som faktisk igjen kan gjøre deg avhengig. Cannabis er mindre helsefarlig enn tobakk, medisiner/tabletter (også paracet og ibux), snus og alkohol. jeg røyker hver gang jeg har anledning til det for å unngå store smerter i rygg å nakke slik at jeg bare blir liggende i sengen/sofaen å ikke gjør en dritt hele dagen... da fyrer jeg heller opp bøtta å tar meg en tur på jobb å jobber opptil 14 timer dagen.

uansett du chorx eller hva faen du heter. du kan ikke uttale deg over hva som er misbruk før du virkelig misbruker det. Å MISBRUKE NOE ER NÅR DU BRUKER DET UTEN NOEN SPESIELL GRUNN ELLER BARE BRUKER DET FOR Å VÆRE TØFF!

takk for meg