View Single Post
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
Jeg mener at det er samme hva de som røyker aktivt, de som røyket i perioder eller de som ikke røyker måtte mene er helt uinteressant.
Er det ingen som har røyka i løpet av livet som har sluttet og kan med sin egen erfaring si at det ikke er noe annet enn negativt hvis du ser bort i fra rusen?

Jeg tør å påstå at dere som røyker aktivt eller i perioder sier at det er helt ok og ufarlig kan bare si det fordi 95% av befolkningen ikke gjør nettopp dette.
De røyker ikke, de jobber hardt og dyrker familielivet. De får seg utdanning, blir lærere og lærer andre at stoff ikke er bra.
Dere kan bare ta dere en joint på bekostningen av alle de andre. Hvorfor tror jeg det?
Hva hadde skjedd om 4 millioner nordmenn hadde røyket en joint hver dag? Hvordan skulle det gått? Hvem skulle da dratt på generalforsamlingen i velhuset eller borettslaget?

Den siste millionen med konservative fanatikere?
Vis hele sitatet...
I enkelte religioner ville de sagt at du er sendt fra helvette, bare sånn.. info.
Denne nydelige planten har reddet livet til folk som ligger hjemme og knasker 14 piller om dagen og skal dø neste uke, denne planten ble laget av gud selv (om du er religiøs) og ble skapt for å hjelpe. Mine største forbilder har alle røyket cannabis en gang uten å ha blitt dummere av det. Jeg har ikke røyket cannabis på over 2 uker nå og kan igrunnen si at jeg har sluttet da siden jeg tar reine urinprøver? ok, da vil jeg påstå at jeg ble en mye snillere person etter å ha prøvd cannabis, jeg fikk mer innsikt i hva livet går ut på, jeg behandler mine venner og min kjære familie mye bedre, jeg jobber hardere og dømmer mindre.

Jeg har dog aldri vært en missbruker. Men jeg ser ingen grunn til å ikke røyke en jonas igjen neste helg
Jeg vil jo oppleve den deilige orgasmen planten gir meg, jeg vil spise den gode maten kjøleskapet kan tilby meg og jeg vil få nytt innspill i min kreativitet.

Jeg vet at planten ikke er et leketøy, jeg vet at planten trenger respekt og jeg vet at jeg elsker planten. Jeg håper du får røyket cannabis en gang. Da begynner sikkert du også å kjempe for fred på jord. Peace & pot kompis
Sist endret av RealistDrømmer; 24. oktober 2012 kl. 17:19.