Tråd: War Z
View Single Post
Spillet virker veldig uferdig enda, men absolutt ikke like uferdig som dayZ. Akkurat nå så spawner det for eksempel våpen på KUN ett sted. Superfarma, fullt av snipere som skyter deg med en gang du går innenfor rekkevidde osv, kos.

Det eneste lootet jeg hittils har funnet er en haug med sjokolade, vann og ubeskrivelige mengder med hammere og lommelykter. Zombier er hjernedøde ai'er som stucker i bakken og utgjør nærmest ingen fare i det hele tatt. Ikke tatt i betrakning at hvis du beveger deg i nærheten av de så dør du rimelig fort.

Mappen er utrolig liten, men føles absolutt større ut når du går i en hastighet på lik linje med en rulator. Du har en stamina bar som går ned så altfor fort å jeg merker at jeg begynner å savne løpingen i dayZ. Når du hopper ser det ut som om du driter på deg, våpenlyder høres ut som når noen klasker i en haug med blikkbokser. Du har ingen sjangse til å overleve før du har våpen siden det er folk praktisk talt overalt.

Safe zones finnes det, merket med store sirkler på kartet, kommer deg ikke inn i de siden folk konstant blocker inngangene. Hit detection er helt fjernt og du har ingen crosshair (bra kombo!)

Sullt og tørst er faktisk ett stort problem i spillet, morro. Byene er etter min mening, veldig dårlige. Det er altfor mye skog for øyeblikket, og for få byer. Er også for få hus du kan gå inn i (verre enn dayz) Grafikken er for øyeblikket, dårlig. På high settings, finnes det busker som kan gi deg dekning, hvis du setter det på low så forsvinner alt av busker og andre detaljer noe som revealer absolutt alt som er foran deg i mils avstand, en veldig dårlig kvalitet. Spillet bærer også med seg rasshullene som venter på de forskjellige spawn pointsa og skyter deg i det øyeblikket du spawner, ikke nok med det har du en times ventetid før du kan resse characteren din.

Er to forskjellige modes du kan velge når du lager characteren din, har ikke merket forskjell på noen av de, character creation er elendig og du har kun mulighet til å la characteren din se ut som han har kreft eller om han skal være en veldig merkelig hitler. Som jeg nevnte, det ser ut som om du driter når du hopper, det ser ut som du driter når du løper også.

Men hva kan man vente da, det er jo alpha?

- Slappfisk
Sist endret av Slappfisk; 23. oktober 2012 kl. 08:06.