View Single Post
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Jeg hadde håpet på en seriøs debatt og saklige innlegg. Det skjedde nok ikke, jeg foreslår at mods begynner å moderere bort innlegg som antyder drap av mennesker.
Vis hele sitatet...
Du har fått relativt seriøs debatt ihvertfall, og innlegg som er tatt ut av levra på folk. Folk må jo få ærlig si det de mener, ikke ta å moderere kraftig sine egne ytringer fordi "uuhhh, det er jo så farlig å håne muslimene".

Jeg har prøvd selv her på side 3 om å oppfordre til en seriøs debatt, men igjen - folk må jo få likevel skrive det dem egentlig tenker om saken. Sensur av litt kraftigere meninger trenger vi på forumet ikke. Dessuten forstår jeg ikke helt hva som antydes til drap som du mener... ?.., det er jo folkene som lager oppstøt og bråk nedi Midtøsten som dreper her, både amerikanere og egne landsmenn blir jo drept.

Hemmeligegreier har et bra innlegg over meg om det samme.

Sitat av seven_up Vis innlegg
Hvordan fikk du i det hele tatt dette til å bli negativt?

Er det ikke topp at fornuftige mennesker bruker dialog med hverandre og oppfordrer til dette? Eller er det bedre slik det gjøres i andre land med opptøyer osv?

Min reaksjon er at jeg synes det er veldig smart å avsette en politimann en times tid for å beklage fra norges befolkning. Slik at vi visere at dette blir respektert og tatt alvorlig av alle i norge.
Og om vi så kan spare oss for ett opptøy eller noe slikt, så skal man ikke se bort i fra at 1x timelønn for en politimann var en god invistering økonomisk også..
Vis hele sitatet...
Det virker som om du virkelig ikke har skjønt poenget her. Det har blant annet med -1)en oss- dem- mentalitet å gjøre; -2)voksne modne menn i moskéen burde ha visst bedre enn å bli sinte pga provokasjoner/tull i USA; -3)imøtegåelse av muslimske særkrav; -4)regner disse personene i moskéen seg som norske eller absolutt ikke??; -5)veik, underkastende og apatisk holdning av norske myndighetspersoner fremfor religiøs fundamentalisme.

Til slutt nevner jeg det jeg har uthevet; hva i he****e har Norges befolkning å beklage?. Shit ass.. Norske muslimers plikt er å fordømme idiotismen som skjer nå, ikke at sentrale myndigheter innstendig må be til dem om å holde seg rolige! Og igjen hva skal egentlig nordmenn beklage for?
Sist endret av aeon_illuminate; 17. september 2012 kl. 01:21.