View Single Post
Det fine med å trippe alene er at det gir enda større rom for internalisering. Man kan uforstyrret dykke inn i egne tanker og indre visiuelle bilder. Det er greit å ha litt fiksfaks til senere på turen -men tenkte bare å nevne dette. Her har du en gylden mulighet til å rette fokus uforstyrret innover - noe jeg på det sterkeste anbefale. Meditative øvelser faller også veldig naturlig i tura tilstand - man trenger ikke ha massevis av erfaring for å få noe ut av det. Jeg anbefaler deg å lære deg noen teknikker som du kan prøve ut med LSD-fokus. Det vil garantert ta trippen til nye høyder.

Jeg har tatt LSD noen ganger, men aldri alene - har derimot hatt flere aleneturer på sopp i naturen. Å drepe noe når man er på tur er utrolig fjernt fra hvor jeg pleier å befinne meg - tror jeg ville fått store vanskeligheter med å ta livet av en fisk i tura tillstand - mulig jeg bare er rar. LSD fungerer muligens også annerledes enn sopp på dette punktet.

Ellers har du plenty av ting på lista di. Musikk, kikkert, frukt (så eksotiske som mulig), og nistepakke til senere.. Forrige gang jeg var på "alenetur" lekte jeg meg med digitalkamera, og filmet meg selv. Det startet av nysgjerrighet over å sjekke pupillene - men endte i veldig artig egenunderholdning. Kan anbefales.

Å gå barbent, i allefall prøve er nesten et "must".
Sist endret av Bearass; 27. august 2012 kl. 20:12.