View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Ett veldig godt tips; cannabis. Det er det eneste middelet som virkelig passer sammen med MXE. Med cannabis, så trenger du ikke å ta like høy dose MXE, og samtidig oppleve en like bra tripp på f.eks 30mg istedet for 60mg. Mine beste turer har vært sammen med cannabis, og ingenting annet. Helst holde seg clean 1-3 dager før inntak av MXE.

Alkohol, benzo, opiater/opioider og stimulanter ødelegger rusen for min del. Og for all del ikke erstatt cannabis med JWH eller lignende. Det går an å mikse MXE med div. psykadeliske stoffer, men det anbefales ikke for nybegynnere.

Methoxetamine er det stoffet som har vært mest givende av alle hallusinogene stoffer jeg har kommet over. (Har prøvd LSA, LSD, psilocybin/psilocin, 2C-C, 2C-E)

Bare husk på at MXE er både fysisk og psykisk avhengighetsskapende og kan høyst sannsynlig føre til hjerne/nerveskader ved misbruk eller langvarig bruk.

Når det kommer til methoxetamine sammen med psykadelika, så vil jeg bare påpeke at det kan resultere i en heftig tripp du sent glemmer. Har selv mikset ~150mg 2C-C og ~350mg MXE på under 6 timer. Jeg husket godt at jeg skiftet mellom parallelle universer/verdener og jeg visste ikke hvilken verden som var virkelig. Trodde innimellom at jeg hadde tatt overdose og fortsatte livet mitt i ett parallelt univers. Så ble det en tur til legevakten, hvor jeg ikke engang klarte å si hva jeg hadde tatt, verken muntlig eller skriftlig. Senere havnet jeg på akuttposten og var der en ukes tid (Ikke mot min vilje, såklart. Kunne forlate dagen etter når jeg var nykter, men valgte å bli der til jeg hadde ordnet litt med benzonedtrapping og diverse).

God tur.