Tråd: GHB + alkohol
View Single Post
Det går helt fint å blande alkohol og GHB.

Hvor mye du kan ta er umulig å svare på ettersom at konsentrasjonen til GHB'en alltid er ukjent med mindre du lager det selv (...da tviler jeg på at du hadde lurt på dette). Med GHB er det rett og slett bare å prøve seg frem, noe som tilsier at du ihvertfall ikke bør få i deg mer alkohol enn at du klarer å holde en nøyaktig oversikt over hvor mye GHB du har fått i deg over hvor lang tid.

Med andre ord, for hver promille forbi "litt brisen" øker sjansen for å drite seg totalt ut eksponensielt. Ville ikke tatt denne komboen på byn eller andre settinger der alkoholkonsum fort går ut av kontroll.

Sitat av Meteor Freak Vis innlegg
fått inntrykk av at disse dødsfallene skyldes at folk som er fulle tar en hel dose med GHB.
Så noen på festival i fjor som hadde drukket, og fint hev i seg en kork uten å bli bekymret, samt mange som sa de ofte blandet disse stoffene - får meg til å lure litt på hvor farlig det egentlig er å blande sammen i moderate mengder.
Vis hele sitatet...
For å stryke med må man så og si gå inn for å overdosere. Det skal mange ganger så mye GHB til for respirasjonssvikt som for å "sovne", så for noenlunde normalt bruk er ikke det å sovne inn og dø en reell fare.

Problemet er derimot at ting fort kan bli ganske komplisert om man ender opp komatøs i baren.

EDIT: Så nå det var snakk om pulver. Men kan fortsatt ikke gi noe godt svar siden mine erfaringer med væske..
Sist endret av Tøffetom; 15. august 2012 kl. 10:45.