View Single Post
Sitat av Fasett Vis innlegg
4. Kundene. Det beste er folk som er ute etter et sikkert supply av høy kvalitets produkt, anonymt og regelmessig. Skaff deg godt voksne kunder du stoler 100% på som er villig til å betale deg feks 100-200kr/g for anonym drop-off av 10g/uka. Ingen kontakt, ingen sms, ingen nye kunder osv. Hvis du trenger å snakke med kundene, bruk telefonkiosk og dekknavn. Hvis kundene trenger å snakke med deg, kan de legge igjen en kodet beskjed som forsvinner i mylderet på et høyt traffikert nettsted.
Vis hele sitatet...
Det vil være svært ugunstig og føre med seg store mengder arbeid hvis man i tillegg til å dyrke stor kvantum også skal selge det smått. Sånn jeg ser det er det mest gunstig å selge unna så mye som mye som mulig i hver handel til andre dealere. Hvis du dyrker på semi-høyt nivå vil jeg ikke tro det skal være i veien for å kunne ha noen kilo ferdig annenhver måned f.eks. Nå er det en stund siden jeg har vært kjent med miljøet, men da var det ikke uvanlig at et hekto gikk for 9000kr. Dette vil generere en del penger.

Veldig spennende tråd!