View Single Post
Sitat av Sondre Vis innlegg
Ville heller lagt 100k i 3-4kg hasj fra danmark. finn en dude som er villig til å selge det for deg mot litt provisjon. da får du lett 100k i fortjeneste itillegg til at du får tilbake de 100 du la i.

Mye tryggere enn å gro selv hvertfall
Vis hele sitatet...
Du tar risiko når du:

1) kjøper fra fyren, du vet aldri om polisen spaner på h*n.

2) skal over grensa.

3) selger. Å bli tatt med 3-4 kilo hasj kan jeg tenke meg er verre enn å bli tatt med 3-4 planter og groutstyr.


Hvis du gror selv i egen bolig, må du bli tatt ute først før polisen i det hele tatt vil finne på å ransake boligen din. Det er kun den ene risikoen man løper, å bli tatt ved salg.

Men utover det så var det kanskje ikke et heldumt forslag. Tror likevel det er tryggere å gro i egen bolig.

Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Hvis det skal være noe som helst poeng for en lovlydig borger å begynne med dette så bør man jo ha ganske stort volum på operasjonen. Å dyrke noen hundre kilo i året i smug høres ikke spesielt vanskelig ut. Sørg for å ha en god forklaring på høy strømregning og forklaring til nysgjerrige naboer på hva du skal med en gigantisk garasje, invester i nødvendig utstyr for å skjule lukt og varme, hold kjeft og risikoen for å bli tatt er nesten ikke-eksisterende.

Å selge store mengder av det uten at noen fatter mistanke tror jeg derimot blir VELDIG vanskelig.
Vis hele sitatet...
Det er derfor jeg tror det er best å drive i det små. Ihvertfall til man har taket på det og kanskje har funnet et egnet sted. Det tar tid å finne ut av sånt.
Sist endret av Taurean; 11. august 2012 kl. 16:08.