Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Var nettopp å fylte bensin på bilen.. Ja dessverre må det gjøres i ny å ne :-)

Skulle inn å betale så var det en før meg i køen som skulle ha en burger.. Sto der da for detaljstyrte fyren bak kassen på hvordan han ville ha burgeren sin. Tilogmed rekkefølgen på tilbehøret så ut til å måtte stemme 100%..
Etter å ha fått burgeren sin så tok fyren et blikk på den for sa at det ikke var slik han ville ha den og forlangte ny..
Han mente at burgeren var stekt medium og ikke medium/godt stekt slik han ville ha også var det noe med tilbehøret som jeg ikke fikk med meg.

På dette tidspunktet hadde jeg ventet ca 15 minutter får å betale for bensinen og begynte å bli utålmodig og de bak meg i køen var ikke så mye bedre de heller.

Så de kunden står der da å brøler og skriker og fyren bak kassen ble åpenbart mer og mer fortvilet.. Tilslutt får vi som står i kø nok og begynner å snakke til fyren.. Ikke noe spesielt mer enn at han bør oppføre seg som en voksen person og ikke stå der å skape seg.

Fyren blir helt rød i fjeset og ser ut til å være 2 sekunder før sikringen går før han stormer ut og kjører av gårde.. Lot forresten burgeren ligge på disken.