Tråd: Romfolket.
View Single Post
Hva faen har vel hva tyskerne mente om romfolket med saken å gjøre?
fakta er at de kommer og tar seg til rette uten å vise en dritt av hensyn eller beskjedenhet. Det kan godt hende at de har det vondt, men med den måten de opptrer på synes jeg faen ikke synd på de. skulle likt å sett hva samtlige hadde sagt hvis jeg hadde campet i en park og gjort fra meg og forsøplet området, samtidig som jeg inviterte alle vennene mine til å gjøre det samme.

vil man ha respekt, må man gjøre seg fortjent til det. og jeg kan virkelig ikke se hva de gjør for å fortjene noe respekt og forståelse. har selv sett folk fra denne folkegruppen sitte og meske seg med dolly pizza midt på gaten, før de setter seg tilbake og snakker om hvor sulten de er og hvor forferdelig livet deres er. en gang jeg skulle kjøpe en pakke røyk, står det en tigger forran meg i køen som skulle veksle mynt. ikke mindre enn 2435 kr vekslet hun inn.

jeg er ikke rassist, jeg er langt ute på den røde siden, og jeg har ingenting imot ett flerkulturelt samfunn. men det får være grenser for hvor blåøyd man kan være. bidra med det du kan, og motta det du trenger. dette synes jeg ikke disse kvalifiserer til.