Tråd: Romfolket.
View Single Post
Sitat av drittunge Vis innlegg
Det er ingen grunn til å diskutere om de er noe mindre mennesker enn "oss nordmenn". Uansett hvor mye dere misliker dem, så er de fortsatt mennesker med rettigheter.

På den annen side, så regner jeg med de fleste skjønner hvorfor de er så mislikt. Det virker som store deler av romfolket har en kultur som er så frekk at de nærmest ber om å bli jaget bort. For å sette det på spissen: Hvordan hadde dere reagert om jeg plutselig en dag bestemte meg for å ta med de hundre nærmeste vennene mine, slå opp en leir i nabolaget ditt, drite i buskene rundt huset ditt og kreve penger av deg?
Vis hele sitatet...
De har rettigheter som mennesker, ikke som nordmenn. Nordmenn har flere rettigheter i Norge enn det menneskerettighetserklæringen gir oss. For Guds skyld; vi er priviligerte. Det er ikke romfolkene. De er ikke med oss. I Norge er de juridisk sett üntermensch.

Hvis de hadde brukt mer tid på å danne store fellesskap, for eksempel ved å bygge opp sitt eget land, kunne de hatt lignende privileger. Men deres forfedre var svakere enn våre. Derfor suger livene deres.

Hvis en mener det er urettferdig kan man dedikere livet sitt til hardt arbeid for disse folkene; men ikke bruk folks skattepenger til det. De er krevd inn med vold, og skal ikke brukes til å tilfredsstille folks idealisme.
Sist endret av Stratops; 18. juli 2012 kl. 18:16.