View Single Post
Sitat av Muradi Vis innlegg
Prøvde dette stoffet igår. Snortet en mikrostripe. Kjente jeg ble påvirket og pupillene ble enorme, men lite visuelt og givende. Redoserte slike mikrostriper opptil 6 ganger i løpet av 2-3 timer. Ble "påvirket", men ingenting iforhold til sopp eller LSD. Kanskje jeg har tatt alt for lite. Jeg vil tro jeg tok godt over 12mg tilsammen (sammenligner eyeballdoseringene mine med 5, 10, 20mg bilder på nettet) i løpet i av de 2-3 timene, opp gjennom nesen. Var det feil å ta litt og litt? Bør jeg ta mer på engang? Vet ikke helt om jeg kunne kalle dette en tripp. Ble så kjedelig at jeg tok ~50mg MXE på slutten av kvelden og tok bussen hjem. Og hvordan blir dette å teste ikveld? Har jeg bygget opp noe særlig toleranse?
Vis hele sitatet...
2c-e er det mest visuelle stoffet jeg har vært borti. Det rocker sokkene av både flein og LSD imo. Men, på en eller annen måte opplever jeg det som "usikkert" hva effekt angår. Jeg opplever det slik at jeg faktisk ikke kan forvente en bestemt effekt på en måte som man kan bli kjent med; det varierer hva som blir utfallet nesten.
De gangene jeg har sniffet det så har jeg fått en mer surrealistisk og leken holdning til verden, altså at man blir mer barnslig i væremåte; mer enn at man tripper visuelt. Mens de gangene jeg har spist det så har jeg faktisk fått store visuelle opplevelser. Det er jo veldig spesielt om inntaksmåte skulle hatt noe å si, det er jo samme stoffet.
Uansett kan jeg forklare det med at de gangene jeg har sniffet det så har jeg fått en nesten MDMA-barnslighet, bare enda værre. Ved en episode så tok jeg og to venniner rundt 7-8mg hver i nesa og det hele endte med at vi satt inne på et rom og lekte med "skattene" til hun ene. Disse skattene var stort sett juggel-smykker hun hadde liggende i en boks. Du vet, slike store smykker i kråkesølv og bronse. I mange timer satt vi på det harde tregulvet og lekte med disse flotte skattene. Mens de gangene jeg har spist det kan effekten faktisk veldig godt visualiseres rundt 2:16 i denne musikkvideoen. Det er en smakebit på hvordan jeg ser ting da.

Det skal også sies at 2c-e som blir sniffet har en forholdsvis kort tidsramme. Etter 3timer så er det ikke umulig at den første doseringen har mistet effekten. Jeg mener at stoffet gjør seg best når det blir droppet, ta å test det ut. Husk å faste en 6-8timer, dropp 15mg, vent et par timer så skal det være funk der. Mye lenger varer det også, har trippet hardt i 12 timer på dette stoffet og mye mer intenst enn det jeg har gjort på sopp. Så det er imo mer bang for the buck i droppet tilstand.