View Single Post
Har hatt en del turer på 2C-E mikset med andre stoffer. Kan trygt si at det var en del forstyrrende ting som skjedde i den perioden. Veggene begynte å smelte hver gang jeg tok meg et trekk av en joint, fikk de merkeligste "flashbacks" eller hva i huleste det var, og jeg kastet opp. Under en av turene følte jeg at verden rundt meg gikk altfor fort, og jeg klarte ikke følge med på noe som helst. Mine tanker og sanser gikk i slow motion, og alt annet var som en karusell i fart. De fleste av gangene har i grunnen vært ganske så forvirrende. Særlig fordi de jeg tok det med var helt på tur de også. Skjedde så utrolig mye rart jeg ikke kan forklare, engang.

Den siste gangen fikk jeg en helvetes "bodyload" som ødela hele turen for meg. Jeg klarte ikke fokusere på noe annet og bare lå der som et slakt. Han jeg tok det med begynte å bable om at han var satan, og slike ting. Innimellom snakket han om at han ikke kunne ha ei død jente i leiligheten sin. Vi var i helt forskjellige verdener. Dette var altså siste gang jeg tok 2C-E.

For øvrig var det visuelle ganske så heftig. Ikke undervurder stoffet.
Sist endret av Lucy In The Sky; 13. juli 2012 kl. 01:22.