View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av homoludens Vis innlegg
Er det lov å drikke seg full på sykehus? Er det lov å drikke seg full når man er på jobb som bygningsarbeider? Kan det tenkes at det er enkelte arenaer man bør holde alkoholfrie?
Vis hele sitatet...
I prinsippet er det neppe ulovleg å drikke seg dritings på sjukehus. Det er imidlertid forbode å drikke på offentleg stad, men på rommet på sjukehuset? Neppe ulovleg.

Å samanlikne ein arbeidssituasjon med ein passiv flypassasjer heng ikkje på greip.
Sitat av homoludens Vis innlegg
Er ikke vanlig å drikke seg full når man tar buss eller tog heller, og det er jo heller ikke sosialt akseptert å gjøre det, så hvorfor skal det være tillat i fly?
Vis hele sitatet...
Eg opplever det ikkje som sosialt akseptert å drikke seg full på fly heller, men det er akseptert å ta et par øl. Grensa er ulik, og eg reagerer t.d. med å sovne lenge før eg lager bråk på fly... og har aldri blitt nekta servering. Har imidlertid sett mange bli nekta, bare fordi dei er litt høgrøsta - altså før dei er fulle, bare i godt humør. Så i praksis synst eg kabinpersonalet håndterer det veldig bra som det er i dag.