View Single Post
Applehatere, Windowshatere, Linux/Androidhatere...
De har det sikker kjempebra med seg selv der de sitter og tilfredstiller sine daglige krav med å rakke ned på andre, noe som mulig er generellt for alle som lever av å rakke ned på folk.

Jeg har en Windows PC, en Linux server, en Android telefon, og en Apple iPod, og har erfaring med iPhone.
Har ingen erfaring med Apple sine datamaskiner, og derfor unnlater jeg meg å omtale dem for mye, slik jeg gjør med det meste jeg ikke kan noe om.
Kan gjerne anbefale en iPhone over er Android, selv om jeg digger Android telefoner selv, da jeg ser personen an og vet hva begge telefonene har å by på.
Jeg har en Windowsmaskin til 32k, og jeg er nokså sikker å at det hadde vært et like bra om ikke bedre alternativ av Applemaskiner til samme eller lavere pris (alienware er overpriset)
Hver sin smak, hver sitt behov. Noe er kanskje overpriset, men det virker til å gå tidvis begge veier (forøvrig kan du ikke sammenligne en iMac og en stasjonær PC, da iMac stort sett er bygget på laptop deler).

Det eneste jeg ler litt av, men som igjen har blitt kjennetegnet til Apple, er i'en.
iRack seemed unstable, so iRan...