View Single Post
tl;dr

Liker ikke Apple sin App store pga. den strenge overvåkningen - men innrømmer at den også løfter kvaliteten litt, men ikke nok til at jeg personlig syns det retteferdigjør det. Pluss at jeg ikke liker iPhone pga. jeg syns den føles rar og til tider ekkel å bruke.

iMacen har jeg ingenting i mot annet enn mangelen på DX støtte, men herregud, ikke noe stort minus for meg ettersom den har multiboot og Apple ikke jobber i mot det. Prismessig syns jeg den er litt stiv for min økonomi, men jeg klarer meg som regel med et utslitt tastatur, en god datamus og en helt "OK" skjerm. Men hvis man tar i betrakning specs, skjermen(som har kjempe kvalitet syns nå jeg), og trådløs tastaturet og musa så rettferdigjøres prisen.

Eneste jeg ikke liker med den er ingen venstre-klikk(Bare meg som ikke har vendt med til det) og tastatur layouten ettersom fingrene har grodd seg inn i å trykke {[]}<>&!="'%+\:;/*^ når jeg koder - så antar det bare er jeg som ikke har vanene "i blodet" når det kommer til iMac.


Edit:
Unnskyld for mye bold-tekst, men ville legge trykk på at dette er min personlige mening.
Sist endret av hayer; 28. juni 2012 kl. 16:52.