View Single Post
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Nesten, Ketamin er mye tyngre og heftigere spør du meg.
Vis hele sitatet...
Det er veldig individuelt as, personlig synes jeg MXE slår ketamin rett ned i støvlene, MXE er kraftig dissosiativt uansett dose, mens ketamin bare blir spennende når man tar en sikkelig heavy dose. MXE varer også en god stund lenger en ketamin. Synes faktisk MXE er mer lignende salvia enn ketamin.

Et eksempel: En grei dose MXE(25mg), jeg og en kammerat ble jaget av en robot i et hus som var som en laberynt.

Et annet eksempel: En grei dose ketamin(85mg) Jeg satt bare å slappa av i sofaen, følte meg veldig avslappet + svake tegn til dissosiativ virkning.

En kammerat av meg som tokk MXE(15mg) en gang, satt fast i fitta på dama han prøvde å sleike, når han klarte å komme seg ut klarte han såvidt å puste fordi han mente det var kjønnshår i lungene hans.

Alt i alt etter min oppfatning er MXE mye mer forskrudd/bisart i små/average doser en det ketamin er. Men viss vi snakker om breakthrough opplevelse så synes jeg begge stoffene stiller 100% likt, bortsett fra det at MXE har en lengere virketid.