View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av stianiquniez Vis innlegg
Det blir utrolig vannskelig for meg og gå gjennom den listen, og begynne og argumentere en for en.
Vis hele sitatet...
Det var på heller ingen måte meininga. Poenget var at bibelen er full av motseiande påstander. Stikkprøver på den lista er nok til å stadfeste det.
Sitat av stianiquniez Vis innlegg
Men det som er vanlig ved slike lister er at dem er 1: hentet ut fra det gammle testamentet, og
Vis hele sitatet...
Både det nye og det gamle testamentet er med, og dessutan seier jo Jesus ettertrykkeleg at han er komen for å stadfeste lova.
Sitat av stianiquniez Vis innlegg
2: klippet ut, du må lese det i heltekst skal du forstå helheten av det. Du kan gjerne ta ut noen eksempler om du vil, så kan jeg ta for meg det.
Vis hele sitatet...
Det er ikkje så veldig interessant, eg gidd ikkje bruke tid på å diskutere bibelsitater. Hovedspørsmålet er om du argumenterer for at ein skal lese bibelen bokstaveleg eller ikkje. Og om svaret er nei - kven er då den som skal dømme kva som er rett tolkning eller ikkje.
Sitat av stianiquniez Vis innlegg
Det er såklart grusomt det som er begått i kristendommens navn, men det er ikke hva jesus ville at skulle bli utført og handlet etter. Jesus snakker om fred, tilgivelse, at han døde på korset for våre synders skyld.
Vis hele sitatet...
Bibelen inneheld, som provo nemner, plenty med anbefalinger av slaveri, folkemord og andre grusomheter. Også støtta av Jesus.
Sitat av stianiquniez Vis innlegg
Jeg ønsker at dere skal se på forskjellen på hva Jesus og Muhammed lærte.
Vis hele sitatet...
Du er kristen, og vil at vi skal innsjå at kristendomen er meir moralsk.

Eg er einig i at t.d. den norske kyrkja er betre enn den statsberande religionen i Saudi-Arabia, men eg er ikkje heilt sikker på at eg kjøper argumentet med at det har med religion å gjer - og ikkje med dei som tolker religionen. Eg mistenker at du les bibelen for å støtte ditt syn, og koranen som djevelens advokat.