View Single Post
Sitat av robojot Vis innlegg
Kommer nok en tru innom om jeg er i Oslo da. Er litt redd for å bli sett merkelig på med tanke på at jeg kun er 16 men dere sa ingen aldersgrense så
Vis hele sitatet...
Du kan bare slappe helt av. Første gang jeg var på treff var jeg 13 år, og jeg har ikke tatt ekstremt mye skade av det Generelt er treffene hyggelige, uansett hvor og hva, og som sagt, alder er ingen stor hindring. Siterer meg selv her fra en tidligere post:

Sitat av Bl4derunner, 30. Desember 2011 Vis innlegg
Lax. Jeg stiller i alle fall, og undertegnede var yngste på forrige Oslotreff. Jeg krasjer forøverig perfekt inn i din aldersgruppe, og det er masse trivelige freaks der. Alder er ikke en spessiel hindring

Det var en smule kleint å være der for første gang, helt alene, men jeg kom meg på plass, følte jeg Treffet ble en artig opplevelse, og det er noe jeg unner alle å være med på
Vis hele sitatet...
Som sagt, jeg ønsker alle som vil med skal være med. Enkelt og greit. Treff er fætt

ADVARSEL: Hvis du først har vært på ét treff, er det stor sannsynlighet for at du vil føle en sterk trang til å bli med på neste treff, treffet etter, neste-- and so on.

Peace out