Tråd: Rasebevisst
View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Det jeg vil si om rasisme, rasbevissthet, nazisme, "høyreekstremisme" osv. med det grunnlaget er da, hva har de tenkt å gjøre med det?
Å utrydde jøder, homofile, psykisk utviklingshemmede, kommunister, liberale, afrikanere, urbefolkning og andre undermennesker og utskudd har vært løsningen før, så hva er planen nå for å nå målet om et homogent samfunn og en "perfekt" verden?
Med andre ord, drømmen om dette homogene samfunnet er umulig og brolagt med blod og det er grunnen til at vesten har valgt som de har gjort.
Vis hele sitatet...
De er ikke umulig å realisere et homogent samfunn. Bla Japan og Sør-Korea har bevisst tatt et valg i forhold til dette, og de har minimal innvandring. Dette spørsmålet er underlagt politiske valg. Jeg tar ikke til orde for å utrydde noen som helst, jeg sier bare at et homogent samfunn er idealet. Men er vel typisk at folk som våger å antyde at homogenitet fører til velstand og stabilitet blir forsøkt demonisert ved at man prøver å knytte det de sier opp mot nazismen. Er vel dette man kaller Goodwins lov?

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law