Tråd: Rasebevisst
View Single Post
Du kan si hva du vil om rasisme, rasbevissthet, nazisme, "høyreekstremisme" osv, men fakta er at homogene samfunn fungerer best. Når et samfunn får et stort utvalg av forskjellige etnisiteter, religioner og kulturer forringes kvaliteten på hele samfunnet. Man får store forskjeller mellom folkegruppene når det gjelder levestandard, kriminalitet osv, vanskelige og potensielt voldelige konflikter pga kulturforskjeller og forskjellige religioner og gettofisering av byene. Hvorfor Norge og vesten forøvrig har valgt å gå inn på denne utviklingen skjønner jeg ikke, men vi ser i det minste resultatet, og værre skal det bli hvis du spør meg.

Vesten, inkludert Norge, står ovenfor kanskje sin største utfordring noen sinne. Vi kan enten velge å holde på våre verdier, og vår velstand, eller slå følge med Sør-Amerika og Afrika og bli fattige og voldelige samfunn der ytringsfrihet, religionsfrihet, likestilling og respekt for kvinners og homofiles rettigheter gå rett i dass. Vi ser allerede at muslimene utfordrer disse verdiene og våre normer, og de kommer ikke til å gi seg før de får det som de vil. Foreløbig har de ikke demografien med seg, men det kommer til å endre seg pga innvandring og fødselstall. Hvis du applauderer denne utviklingen, og vestens undergang, så synes jeg synd på deg. Det er noe masochistisk over det. Man ønsker å la seg dominere, man ønsker å gi slipp på alt det som har gjort vestlige land moderne, rike og gode land å bo i.

"Oslo: Kun 11 antatte gjerningsmenn av 71 anmeldte overfallsvoldtekter tatt
Ingen etnisk norske gjerningsmenn blant de pågrepne"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10050678