Tråd: Rasebevisst
View Single Post
Deltidsnykter
elytsmoorhs's Avatar
492
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Du har en ufattelig vag beskrivelse på hvem du er skeptisk til..

La oss ta et eks:

Du går på gaten og møter på en mann på ca 32 år, vedkommende er brun i huden og har et langt mulla skjegg og tusler rundt på Grønland i tradisjonelle arabiske klær.

Bakgrunnen til denne mannen er fra forsvaret hvor vedkommende har jobbet i mange år. La oss hypotetisk si at denne mannen har jobbet i den norske etterretnings tjenesten i flere år og har flere titalls strengt hemmelig oppdrag utført for kongeriket Norge.

Når du ser vedkommende på gata vil du anta at dette er en typisk muslim med mulla skjegg og i dine øyner en ekstremist. Det du ikke vet at vedkommende er ansatt i staten og høyt dekorert med medaljer.

Hele eksemplet var for å utheve at det er mye mer bak en person enn hudfarge,hår og religion.
Vis hele sitatet...
De som du beskriver her er som regel koselige, morsomme og folk med god selvironi. Men det er pakistanere og somaliere i alderen 12-30 år som somregel ødelegger for resten. Jeg bor i dype østkant, og jeg må si med hånda på hjertet at den gjennomsnittlige ungodmsutlendingen kan jeg ikke fordra, men de som drar litt på åra er som regel driiit fete folk