Tråd: Rasebevisst
View Single Post
Sitat av BMWe39 Vis innlegg
Jeg kan ærlig si at jeg er skeptisk til mange forskjellige typer nordmenn (kristne i hovedsak) ikke nødvendigvis fordi jeg har noe mot dem som person, men jeg liker ikke det de støtter, står for og kulturen de har ( dårlig eldre syn og hva religionen deres sier) (Janteloven)...
Uten å si at jeg er rasist, men jeg står for mine meninger.


MERK: Dette er mitt generelle syn og ombefatter ikke alle, jeg kjenner flere koslige nordmenn og 3\4 er sikkert greie folk. men det er bare den siste firedelen man hører noe om.
Vis hele sitatet...
Du har en ufattelig vag beskrivelse på hvem du er skeptisk til..

La oss ta et eks:

Du går på gaten og møter på en mann på ca 32 år, vedkommende er brun i huden og har et langt mulla skjegg og tusler rundt på Grønland i tradisjonelle arabiske klær.

Bakgrunnen til denne mannen er fra forsvaret hvor vedkommende har jobbet i mange år. La oss hypotetisk si at denne mannen har jobbet i den norske etterretnings tjenesten i flere år og har flere titalls strengt hemmelig oppdrag utført for kongeriket Norge.

Når du ser vedkommende på gata vil du anta at dette er en typisk muslim med mulla skjegg og i dine øyner en ekstremist. Det du ikke vet at vedkommende er ansatt i staten og høyt dekorert med medaljer.

Hele eksemplet var for å utheve at det er mye mer bak en person enn hudfarge,hår og religion.
Sist endret av BaJa; 13. juni 2012 kl. 01:51.