View Single Post
Jeg leiter etter en film jeg så for maange år siden. Det er mye tror her, men skal prøve å forklare: Jeg tror det var noe atomvåpen (store reagentsrør) av noe slag som på ett eller annet vis havner i hendene til en intetanende isbilsjåfør (tror jeg). Han må frakte disse fra a til b, og de må holdes under en hvis temperatur. Jeg husker ikke om han er aleine, eller om han er sammen med en annen. Han blir jaktet på av noen "skurker". Han går bl.a. gjennom en elv for å holde disse rørene avkjølt. Jeg mener å huske at han har kontakt med noen snille via mobilen eller bilradioen... Jeg har prøvd å søke på bl.a Ice Cube for jeg trodde han var med, men finner ikke noe på han. Tenkte også på Shea LaBeouf (sikkert skrevet feil), men han må nok ha vært for ung. Jeg husker ikke helt, men tror jeg så filmen på slutten av 90-tallet beg 2000-tallet... Uff. Dette virker jo helt håpløst... Noen som kan hjelpe? Stor takk i så fall. Tror det er en ganske dårlig film, men dere vet hvordan det er; når man først får oppheng i noe så stilner det ikke før man får sett den på nytt...