View Single Post
Trådstarter
23
Sitat av seven_up Vis innlegg
I mine øyne står det at skolen vanligvis tilbyr noen fag som kan bygges ut til en spesiell studiekompetanse. altså ikke ALLE, slik at man faktisk oppnår spesiell studiekompetanse?

Her må du skille mellom ordene, om det står VANLIGVIS så er det noe annet enn GARANTERT, om jeg vil selge en sydentur å sier det vanligvis er 40 grader der, så kommer du liten vei med å klage om det var 20 grader der. Dette med fagene kommer selvsagt an på søking, antall elever som ønsker dette osv.

Finn de GARANTIENE du føler er gitt, og si mer konkret hva dere kan/kan ikke velge, så er det lettere å avgjøre. For det virker jo som dere får studiekompetanse slik det står i borsjyren.
Vis hele sitatet...
Jeg har en bedre analogi. Drar du til syden på chartertur, og det står at hotellet du skal bo på har svømmebasseng, så SKAL det være svømmebasseng der uavhengig om du bruker det eller ikke. Vi har IKKE fått muligheten til å ta fysikk, kjemi osv.



Jeg har ikke scanner eller tilgang på brosjyren for øyeblikket. Får ikke ordnet det før jeg flytter hjem, altså midten av juni.