View Single Post
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Sitat av elderpo Vis innlegg
Husk på at du får pupiller store som tallerkner på 2cb hvis du ikke vil at folk skal se du er rusa.
Vis hele sitatet...
Det er innendørs, mørkt og tett på konserten, så akkuratt det er intet problem Det jeg prøver å unngå er å gå ned på kne, sikle og stirre Gud i øyet.

Sitat av potetgull0 Vis innlegg
20mg nasalt gir en heidundranes tur, i hvertfall for min del. Tenker 13 ish nasalt er fint hvis du skal med mange folk og ikke vil virke for tura. Har aldri droppet 2c-b før så kan ikke hjelpe deg med dosering der. Lykke til
Vis hele sitatet...
Nasalt er uinteressant for min del. Jeg vil helst unngå den beryktede svien fra helvete. I tillegg skal jeg operere i nesa snart, så jeg bør nok spare nesevevet mitt for helvete.

Sitat av Rottegift Vis innlegg
2C-B er dosesensitivt som fy, veldig individuelt hvordan folk reagerer og jeg har også opplevd å skifte toleranse til stoffet over tid. I tillegg mener erowid at doseskalaen er eksponensiell istedenfor linær, og at så lite som 2mg fra eller til kan gi ekstra effekter. Trial and error på det dopet her mao...

Skal du være trygg så kan du prøve med maks 20mg, 30mg totalt kan fort bli intenst om man er "heldig" den dagen og dårlige reaksjoner på 2C-B kan bli veldig, veldig ubehagelige. Jeg anbefaler 18mg oralt og etterfylling nasalt på øyemål til du er tilfreds inne på konserten dette er slik jeg har oppnådd den beste effekten fra 2C-B på fest.
Vis hele sitatet...
Hmm, interessant. Jeg tok 15-20mg oralt nå på onsdag. Jeg var med nyktre folk og de merket ikke stort, jeg merket ikke stor heller. Jeg ble utrolig klam, og jeg fikk så smått litt synsforstyrrelser(trær og sånt ble generelt mer detaljerte, åpne rom så større ut(i areal), himmelen så mye større og høyere ut), men tankegangen min var temmelig nykter. Jeg ble også veldig tørr i munn, og på hender. Musikk var fantastisk, og lett å leve seg inn i(på headsett). Men ellers kjente jeg meg temmelig nykter, kunne liksom spist middag med mamma og pappa, haha.