View Single Post
Boom anbefales på det sterkeste! Var der i 2010 for første gang, å det var det sykeste jeg noen gang hadde vært med på. Det var psy nesten døgnet rundt(1-3 timer pause ellerno). Det var sykt fritt, alle røyka over alt (Bruk er dekriminalisert i Portugal). Vi fikk tilgang på det meste av substanser bare ved å sitte i campen, kom folk å spurte om vi ville kjøpe hele tiden.

Der er også mye kunst, foredrag, healing og workshops man kan være med/se på mens man er der. Så festivalen er det perfekte for meg. For å være erlig så er det den uka i annenhvert år jeg ser fram til og som gjør hverdagen utholdbar :P

Prisen jeg har betalt i år var vel ca 3k for fly og ca 2k for festivalbillett med buss fra flyplassen(+ afterboom). Anbefales å ta fly til Lisboa så sparer du ca 2 timer med buss. Jeg bestillte fly via KLM, fly til amstern og så rett til lisboa. Var på freedom festival i fjor å betale vel ca 3k da også, samme i 2010 da jeg dro til boom.

Freedom festival, var mye billigere og kortere festival(ca 600 for festival billett) men festivalen var mye mindre å langt i fra boom. Men må si freedom også var verdt det.

Ihvertfall jeg anbefaler alle å dra, opplevelsen er absolutt verdt det!

Hadde foresten vært fett viss flere fra norge hadde samlet seg neddi dær og laget en camp ellerno!