View Single Post
Trådstarter
8
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Beklager kompis, vet om flere folk som har mistet sin førekort på dette grunnlaget.

Kan fortelle om en fyr som mistet førekortet fordi han kjørte av veien, han hadde klart å halvere førekort beslaget på 1år + han ikke måtte ta den på nytt.
Hvis du føler deg uskyldig i saken så må du IKKE samtykke også må du klage/gi den forklaring i retten på hva som skjedde, det politiet går utifra er ren instinkt fordi du tilfeldig kjørte av veien.

Du må finne ut hvorfor du kjørt av veien, hva som er grunnlaget å sjekk bilen din etter feil som kan indikere årsaken til uhellet, men ikke kom med løgn si som saken er.

Lykke til, har også hatt politikampen om å få mitt førekort tilbake, fikk den tilbake etter 1mnd og 3uker, men hadde tatt masse research på hva og hvorfor osv..

kjipt situasjon du er i vertfall



Ring opp politiet eller møt opp personlig å frata ditt samtykket på beslaget dem har gjort.
Edit: Gjorde dette selv, derfor jeg fikk tilbake førekortet fordi politiet ikke kunne stille opp med fakta
Vis hele sitatet...
Takker for svar, eneste jeg tenker på er ''hva som skjedde?'', men vet dessverre ikke. Vet at demperne på bilen var dårlige/så og si defekt, hadde til og med bestilt nye, men avbestilte dem nå pgr at bilen er vrak.

Sitat av Srbija Vis innlegg
Hva slags merke dekk hadde du på bilen din ? Det du beskriver indikerer jo på vannplaning.
Dekk + dimensjon ?
Vis hele sitatet...
Nei, var bare fuktig på asfalten.
Jalla merke, var glatte som faen, men dette viste jeg om. 16 toms, husker ikke eksakt dimensjon siden bilen ble vraket.

Sitat av mr_james Vis innlegg
Regner med at de som kjørte forran deg stoppet når du kjørte ut? isåfall burde det vel være mulig at de forklarer at dere kjørte samlet og rolig?
Vis hele sitatet...
Nei, bare dem bak, holdt avstand fra bilen foran siden jeg har alltid noia for å kjøre noen i ræva i tilfelle dem bråbremser.
Husker det lå en Passat 3c med reg skilt CV. De to andre bilene foran der igjen husker jeg ikke.
Sist endret av FlipTopBox; 2. mai 2012 kl. 17:55.