View Single Post
jeg beklager det jeg skreiv om nobelpris. La ut en link med navnet på forskerne. Tar selvkritikk for at jeg skreiv litt fort og ikke fikk med hele fakta der. Stemmer det du sier om det ja Provo. De linkene jeg la ved var det jeg fant, og har ikke lest gjennom de selv. Skal undersøke om jeg finner mer på den forskningsbiten, om det ikke sto nok der.

Sitat av ymgve Vis innlegg
Høres for meg ut som det er mange flere mellomledd i MLM-modellen. Da skal jo de som vervet selgeren, og de som vervet de som vervet selgeren, og videre oppover, alle ha en del av kaka.
Vis hele sitatet...
selv om det er flere "ledd", eller flere distributører som blir mer riktig å si, så har ikke det noe med prisen på produktet å gjøre. Prisen på produktet avgjøres fra der det produseres og der det kommer ut til kunde. Produktet skal jo ikke via alle distributørene før det når kunde.. skjønner?

Sitat av Alfonzor Vis innlegg
På akkurat samme måte kan kundene som handler det på rema anbefale det til naboen.

Hvor tar jeg feil og hvorfor er det feil? Det kan da umulig være en lov som sier at butikker ikke kan handle rett fra produsent, men privatpersoner kan.

Begynner å lure på om du bare troller..
Vis hele sitatet...
Aldri skrevet at det ikke er lov, har skrevet at det er ikke slik det blir gjort. Og den prosessen får du nesten ta med noen andre, da jeg ikke er noen kjøpmann.. Men sånn er det. Du får undersøke det litt om det interesserer deg så voldsomt

Sitat av øyvind95 Vis innlegg
kayni er bare folk som driver og spammer og prøver og tappe deg for penger.
Vis hele sitatet...
Men når det gjelder alle dere skeptikere, som skriver skit om Kyäni.. dere kommer jo bare med synsing og svansing og pent lite kilder der også.. Likevel er det meg som blir hengt ut, som ikke kommer med kilder på hver eneste lille ting som kommer ut fra meg, selv om jeg prøver å svare dere så godt jeg kan, men alt det dere skriver, det er sant? Tydelig at det bare er tanker dere har gjort dere.. Nesten så jeg begynner å lure på om enkelte av dere jobber i et konkurrerende selskap? og kun prøver å svekke Kyäni.. hvem vet.

Supert med de som har gode spørsmål, og jeg stiller de gjerne videre til de som kan mer enn meg. Men å komme med synsing og svansing om at folk blir lurt og bla bla bla.. ærlig talt! Dere kan nå prøve å sette dere inn i hva Kyäni er og hvordan det drives før dere spyr ut av dere negative kommentarer vel? Nå sier jeg ikke at alle gjør det, men flere gjør det. Som skrevet, kom med gode spørsmål. Man skal være skeptisk og jeg lærer av de vanskelige spørsmålene jeg, så lenge jeg får ta det med noen som sitter på litt mer kunnskap enn det jeg gjør. Fram til nå har jeg kanskje ikke fått svart så godt som jeg ønsker, men det er ikke så lett når man blir trengt opp i et hjørne av så mange samtidig.