View Single Post
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Så forklar hvorfor/hvordan det er flere ledd da vel? Hva har det å si om Kyani bruker penger på reklame? Rema kan jo også, som kyanyselgerne, dele ut vareprøver og ha informasjon i form av hefter eller folk som forklarer..



Hvorfor går du ikke til legen og tester deg da? Tror du ikke på placebo-effekten?
Vis hele sitatet...
Kyäni mener at produktene selger seg selv Det er nå den måten de har valgt å gjøre det her på. Det gjør ingenting om de velger å ha reklame, men reklame koster penger.

Produsent, grossist, kjøpmenn ? nå er ikke jeg ekspert på hvordan butikkene gjør det, men det er i alle fall ikke fra produsent inn til butikk

Men uansett Er bare å søke opp alt innholdet i feks. Kyäni sunrise, så finner dere nok av fakta på hvilke vitaminer det inneholder og hvordan virkning de ulike bærene har på kroppen.

Men nå begynner jeg å bli sliten av denne diskusjonen ^^ skeptikere forblir skeptikere, og det hjelper ikke hva jeg sier jeg vil bare ha det klart at dette ikke kurerer kreft eller blindhet, som hele diskusjonen startet med.