View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg


Nå er det forskere som står bak Kyani også, men de stoler du vel neppe på. Der står det i alle fall den biten med at kroppen tar opp 20% av piller. Det er ikke for å rakke ned på andre produkter det. Det er for å forklare hvorfor de har valgt å ha det i flytende form. De kunne jo valgt å laget et produkt i form av tabletter de også.
Vis hele sitatet...
Skum leste bare siden du linket til, men finner fortsatt ingenting konkret. Men om dere har ett eget "forskerteam" eller hva jeg skal kalle det, eller om dere får det forsket på av en uavhengig tredjepart (tviler på dette da :P) så skal det uansett ikke være problem å legge fram "forskningen".

Jeg kan fint stole på det, men da vil jeg gjerne ha hele rapporten. Så må jeg nesten ta en vurdering derifra om dette har vært "seriøs" forskning. Så legg gjerne frem materiale på dette konkrete punktet, det var ny informasjon for meg og jeg har såpass lite peiling på kroppen/tarmsystemet vårt at jeg ikke tviler direkte på påstanden. Men sunn skepsis er vell lov?
Sist endret av Apeloff; 16. april 2012 kl. 20:41. Grunn: leif her og der, prøv å forstå :P