View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg
Når ble det galt med personlige erfaringer??
Vis hele sitatet...
Det vart galt når det gjeld å påstå at eit produkt har effekt. For vi veit at placebo er kraftig, og vi veit at folk har drete seg ut på slikt før. Difor er det verdilaust argument.
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg
Det er vel den som legger inn nye distributører som tjener mest, etter slik jeg har forstått det.
Vis hele sitatet...
Rimelig klassisk pyramide. Pengane renn mot toppen...?
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg
Nå er det forskere som står bak Kyani også, men de stoler du vel neppe på.
Vis hele sitatet...
Så vis oss dokumentasjonen! Vis oss rapporter kontrollert opp mot placebo og andre tilgjengelege middel.
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg
Der står det i alle fall den biten med at kroppen tar opp 20% av piller. Det er ikke for å rakke ned på andre produkter det.
Vis hele sitatet...
At folk i kvite frakker hevder noko vil ikkje sei at det stemmer. Det må derimot dokumenterast. Og i så fall er det ekstremt påfallande at piller er så utbredt, i motsetning til tinkturer. Tenk om legemiddelbransjen kunne holdt samme prisar, og kutta 80% av virkningsstoffet! Det er rett og slett ein påstand som ikkje virker rimelig.
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg
Jeg har alltid vært dårlig på å spise frukt og grønt. Og jeg har hatt lite energi over lengre tid nå, helt sikkert pga av vitaminmangel, for nå har jeg masse energi.
Vis hele sitatet...
Eller placebo? Eller andre umedvitne endringer i livsstil? Det er difor vi må ha kontrollerte undersøkelser. Forøvrig kan vitaminmangel kurerast på langt betre måtar enn overprisa juice. Frukt og grønt er ein måte, målretta tilskot ein anna måte.