View Single Post
Når ble det galt med personlige erfaringer?? Jeg skal ikke bruke min mor som bevis for noe som helst, men jeg går ikke rundt å sier til folk at det kan hjelpe mot hodepine uten å ha testet det på noen som jevnlig sliter med det På samme måte tester jeg produktene selv før jeg forteller andre hvordan det virker. Fakta finner du på den linken jeg la med

Nå kan jo ikke nonijuice og Kyani sunrise (var det jeg mente ja) sammenlignes helt, da sunrise inneholder 10 ulike frukt/bær. Konsentrert tilsvarer en pose 1,2 kilo. Nonijuice er kun noni. Dette vil si at du med kyani sunrise får i deg 10 om dagen. Vet ikke hva din fruktjuice består av jeg? Men om du foretrekker den så skal jeg ikke nekte deg å bruke det heller Jeg synes Kyani Sunrise funker for MEG, og jeg synes den er god i smak lett å ha med seg på farta er den og.

Det er vel den som legger inn nye distributører som tjener mest, etter slik jeg har forstått det. Men akkurat den biten skal jeg heller ikke påstå at stemmer. Hvordan man tjener kommer an på flere ting, og jeg synes det er vanskelig å
forklare den biten. Kanskje de 2 andre som har skrevet om Kyäni før meg kan forklare det

Nå er det forskere som står bak Kyani også, men de stoler du vel neppe på. Der står det i alle fall den biten med at kroppen tar opp 20% av piller. Det er ikke for å rakke ned på andre produkter det. Det er for å forklare hvorfor de har valgt å ha det i flytende form. De kunne jo valgt å laget et produkt i form av tabletter de også.

Men får vi i oss et normalt kosthold? Det er utrolig hvor mye rart de putter i maten vår, og det er skremmende å tenke på. Men hvis du føler at du får i deg nok vitaminer så good for you Jeg gjorde ikke det før jeg begynte med Kyani. Jeg har alltid vært dårlig på å spise frukt og grønt. Og jeg har hatt lite energi over lengre tid nå, helt sikkert pga av vitaminmangel, for nå har jeg masse energi.

Sitat av øyvind95 Vis innlegg
kayni er bare folk som driver og spammer og prøver og tappe deg for penger.
Vis hele sitatet...
Det er synd at du har fått inntrykk av det, for det har aldri vært min intensjon. Penger ser jeg på som en bonus for hardt arbeid. Men det er produktene som driver MEG. Synd det ikke er det som driver alle. Og spamming driver jeg vertfall ikke med
Sist endret av Tyggegummi; 16. april 2012 kl. 20:25.