View Single Post
Sitat av Tyggegummi Vis innlegg
Akkurat nå tester jeg nitroFX på min mor i forhold til hennes hodpine, og så langt så bra Kan ikke teste det på meg selv mot akkurat hodepine, så hun er en fin forsøkskanin å ha på akkurat det området Men bortsett fra hodepine, så er nå jeg fornøyd med produktene vertfall Mye mer opplagt og er mer glad om dagene
Vis hele sitatet...
Hyggelig for deg med anekdoter. Det er nok dog mer aktuelt med bevis, i form av systematiske undersøkelser som motbeviser innvendingene som kom tidligere i tråden.
når det gjelder mlm og måten dette er bygd opp på, jeg jobber gjennom Rema. Rema er bygd opp på akkurat samme måte. Forskjellen er at man ikke har alle mellomleddene før produktet når ut til butikken (som skal ha penger).
Vis hele sitatet...
Nei. Rema er en dagligvarebutikk med salgspersonale som får fastlønn og en helt annen forretningsform enn MLM.

Vi i Kyäni jobber også i team. Man skaffer ikke nødvendigvis distributører selv. Man skaffer 2 distributører, altså 2 ben. Så må man bygge under de. Dvs. at min distributør må bygge under meg eller sitt andre ben. Helst begge da det skal være en viss balanse mellom de 2 bena.
Vis hele sitatet...
Dette høres ut som verving i klassisk pyramidestil. Får du andeler av de du verver?

Kyänis produkter ville kostet flesk om hadde blitt solgt i butikk. En daglig dose Kyäni Sunset som i dag koster 16 kroner, ville i butikk kostet 60 kroner. Rene produkter koster flesk. Det sier kanskje litt om produktene som er på markedet. Du får sjeldent helt rene produkter, dessverre. Vi tenker kun pris og da får vi dårlige produkter med masse tilsettningsstoffer.
Vis hele sitatet...
Det er masse juice uten tilsetningsstoffer tilgjengelig i min... ja, lokale rema-butikk. Jeg skjønner ikke hvordan en bitteliten flaske med 30ml kan koste 16 kroner (jeg antar du mener sunrise og ikke sunset, da sunset er en kapsler) når den bare inneholder naturlige stoffer. Jeg drikker akkurat nå en flaske premium-juice. Den inneholder 1000 ml fruktjuice og ingen tilsetningsstoffer. Den kostet 30 kroner. Dette er omtrent 20 ganger billigere enn fruktjuicen til Kyani.

En kartong Nonijuice (vet ikke om den er helt ren eller uvannet?)koster vel 60 kroner? skal ikke påstå det for sikkert, men innbiller meg det. kke heng meg hvis jeg tar feil nå da ^^ Men etter 1 uke har den mistet store deler av effekten sin. Derfor kommer Kyäni Sunrise i engangsposer. Tar man vitaminer i pilleform (med unntak av kapsler med flyende innhold) tar kroppen opp 20%. Kommer det i flytende form tar kroppen opp 98%.
Vis hele sitatet...
Dette må du dokumentere. Hvorfor mister juice effekten sin etter en uke? Hvor veldokumentert er store doser vitaminer på helsen? Hvorfor er piller dårligere enn flytende innhold (piller løser seg faktisk opp i magen, tro det eller ei).

Anyways.. folk skal få mene det de vil, men det kan være greit å sette seg inn i noe før man kommer med påstander.
Her er en fin link: http://www.kyaniscience.com/usa/en/product_information
Vis hele sitatet...
Helt enig. Da hadde folk kanskje visst at det er veldig tvilsomt om antioxidanter har en klar helseeffekt og at vitamintilskudd ikke er nødvendig for folk med et normalt kosthold, i stedet for å la seg lure til å kjøpe produkter de ikke trenger.