View Single Post
Mange som ikke vet hva de prater om vertfall.

"Ny type scam? ''kyani''
Noen som har hørt om dette?

Blir flooded på facebook og overalt om dette vidundermiddelet som skal hjelpe blinde å se igjen og kurere kreft og alt annet samtidig som man tjener mye mye penger på det.
"

Jeg forstår virkelig ikke hvem som sprer slike rykter. Enten er det noen som pøver å svekke navnet til kyäni, eller så er det noen som ikke har satt seg inn i hva Kyäni er og sprer informasjon som vi alle kan forstå at ikke stemmer.

Nå orker jeg ikke å gå inn på en lang diskusjon om dette, men jeg er vertfall en skeptiker selv, og ville ALDRI gått inn i noe hvor jeg hadde risikert å tape penger på. Jeg er med for å bruke produktene, og jeg får 30% på det jeg handler i og med at jeg er distributør. Velger jeg å være aktiv distributør, noe jeg tenker, så kan jeg tjene gode penger, alt etter hvor hardt jeg ønsker å jobbe. Men jeg har dog realistiske mål, og tror ikke jeg kommer til å bli mangemillionær selv om det i teorien er mulig. Det er mye bedre å ha realistiske mål, og ta et steg av gangen Jeg har uansett ikke noe å tape. Ikke har jeg et lager med varer som framtidige kunder kan prøve heller, selv om det kunne vært veldig lurt. Slikt er ikke noe tvang, men så klart lurt om man ønsker å vokse raskt. For min del vet jeg at jeg gjør det bedre om jeg ikke forhaster meg med å få med folk, slik at jeg kan bruke tiden på å få prøvd ut produktene godt nok selv, og ikke minst tilegne meg god nok kunnskap. Man brenner seg fort om man prøver å selge noe man ikke kan noe om. Akkurat nå tester jeg nitroFX på min mor i forhold til hennes hodpine, og så langt så bra Kan ikke teste det på meg selv mot akkurat hodepine, så hun er en fin forsøkskanin å ha på akkurat det området Men bortsett fra hodepine, så er nå jeg fornøyd med produktene vertfall Mye mer opplagt og er mer glad om dagene

når det gjelder mlm og måten dette er bygd opp på, jeg jobber gjennom Rema. Rema er bygd opp på akkurat samme måte. Forskjellen er at man ikke har alle mellomleddene før produktet når ut til butikken (som skal ha penger).
Vi i Kyäni jobber også i team. Man skaffer ikke nødvendigvis distributører selv. Man skaffer 2 distributører, altså 2 ben. Så må man bygge under de. Dvs. at min distributør må bygge under meg eller sitt andre ben. Helst begge da det skal være en viss balanse mellom de 2 bena.

Kyänis produkter ville kostet flesk om hadde blitt solgt i butikk. En daglig dose Kyäni Sunset som i dag koster 16 kroner, ville i butikk kostet 60 kroner. Rene produkter koster flesk. Det sier kanskje litt om produktene som er på markedet. Du får sjeldent helt rene produkter, dessverre. Vi tenker kun pris og da får vi dårlige produkter med masse tilsettningsstoffer.

En kartong Nonijuice (vet ikke om den er helt ren eller uvannet?)koster vel 60 kroner? skal ikke påstå det for sikkert, men innbiller meg det. kke heng meg hvis jeg tar feil nå da ^^ Men etter 1 uke har den mistet store deler av effekten sin. Derfor kommer Kyäni Sunrise i engangsposer. Tar man vitaminer i pilleform (med unntak av kapsler med flyende innhold) tar kroppen opp 20%. Kommer det i flytende form tar kroppen opp 98%.

Når jeg kontakter mennesker så er jeg så åpen og ærlig som jeg kan! Dette er ikke noe som skal vær hemmelig, og jeg er ikke på jakt etter gå frem som de gjør i mange andre mlm-firma. Eller som enkelte kanskje også gjør i Kyäni, dessverre, hvor de ikke kan fortelle noe som helst, de vil helt ikke si hva det heter engang, og du må bare bli med på et møte hvor du får vite hvordan du kan tjene så mye at du etter 2 år kan slutte i jobbe din.. I mange mlm-frma må man jo også betale seg inn med store summer (skal ikke nevne hvilke firma, da jeg faktisk ikke ønsker å framstå som at jeg prøver å svekke en konkurrent.) De som blir med i enkelte firma blir vel ofte med kun fordi de vil tjene penger, og produktene er vel heller uinteressant. Jeg ønsker ikke å ha med distributører som ikke er opptatt av produktene, og jeg håper at de som blir med i Kyäni viser interesse for det de driver med ellers har man lov til å være kunde. Kunder handler selv på nett, så det er veldig enkelt. Må dog kjøpes via en distributørkode, men utover det får man det i sin egen postkasse, så man er ikke avhengig av distibutøren. Like enkelt som å kjøpe hva som helst annet på nett

Anyways.. folk skal få mene det de vil, men det kan være greit å sette seg inn i noe før man kommer med påstander.
Her er en fin link: http://www.kyaniscience.com/usa/en/product_information